четверг, 21 июня 2012 г.

Рефлексія. Модуль_10


Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме: керування процесом взаємодії між учнями та вчителем за допомогою запитань – це основа якісного виконання проекту; постановка цікавих, ефективних, добре підібраних запитань залучає учнів до продуктивних дискусій, які призводять до створення цікавих продуктів навчання, що відображають складні процеси мислення та глибинне розуміння змісту навчальної теми; в класі, в якому панує справжнє особистісно-орієнтоване навчання, учитель уважно прислухається до того, що говорять учні, спостерігає за їх роботою, постійно маючи на увазі поставлені навчальні цілі.

Комментариев нет:

Отправить комментарий